torsdag 3. mars 2011

nattlige fotografer

den 26/2 var jeg på besøk hos kjell peder....rundt midnatt fant vi ut at vi skulle ut  å ta bilder...jeg hadde på vei innover til isfjorden sett en fin isfoss i nesstranda....
men det var jo beka svart ute...ikke noen måne eller noe...
men det hadde vi råd for .....kjell peder har masse lysutstyr....8 diodelamper...miksebord...aggregat og masse ledninger ble lastet inn i bilen...
utstyret ble rigget opp... og det  vi fikk se når vi startet aggregatet glemmer jeg aldri...
masse flotte farger glinset i isen og det var bare å knipse ivei....
mange fargekomposisjoner og vinkler ble prøvd..med og uten hell ....etter 2 timer var jeg frossen og våt på beina.... og kjell peder kald på fingrene....da var det bare å pakke sammen og reise hjem...kald men lykklelig...bildene ble lastet inn på pcen og redigert....kl ble vel nesten 4 på natta før jeg gikk til sengs...
men det var vært det....
legger ut noen av bildene så dere som liker litt utradisjonelle måter å fotografere på ....og ikke bare trylle på ps får dele gleden med oss...
det siste bildet er det jeg har hentet isfuglen fra....













hilsen endre

1 kommentar:

  1. Så artig at noen starter å blogge..
    Å ingen kan si at dem dere ikke er kreativ... :)

    Monika

    SvarSlett