mandag 29. august 2011

Nytt fra Rauma fotoklubb


Hallo alle fotovenner!

Da er sommeren 2011 på hell etter en meget våt sommer her i Rauma... Nå står siste halvdel av 2011 foran oss med blanke ark og fargestifter..

Den 21 August tok vi ned bildene og tok et lite møte på Grand Hotell.

Vi har nå dannet et styre som skal fungere til nyåret.

Leder: Monika Frisvold Vågan
Sekritær: Evy Kavli
Kasserer: Thor Petter Krohn
Styremedlemmer er Dag Terje Alnes og Ottar Rydjord.

Åndalsnes ungdomskole er vår nye møteplass...... Neste møte er 14.September klokken 19.00

Vi fortsetter vår lille fotokonkurranse og tema for august er SOMMER!

Bildene sendes som vanlig til meg på mail adr: monikafrisvoldvagan@yahoo.no

Siden jeg skal ut på tur så må alle bildene være kommet inn til meg 7 september klokka 21.00

Jeg legger da ut alle bildene her på bloggen til avstemming som tidligere.

Ønsker alle velkommen !

Monika


Hei
OBS...OBS....OBS...OBS
Jeg har fått mail fra en journalist i kondis.no hun lurer på om det er noen som har bilder fra Trollveggen Triathlon som var sist søndag.
Ønsker spesielt bilder ved målgang.
Ta kontakt med meg for å få e-mail adr.

Monika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar