
NYTT FRA STYRET!
Rauma fotoklubb har hatt et styremøte der vi bl.a tok opp den mnd. konkurransen.Styret i Rauma fotoklubb har bestemt at slik blir det!!!!
Avstemningen i konkurransen skal gjøres på forhånd over mail, i en mal som
sekretæren sender ut i forkant av neste møte. Hvert medlem returnerer sine
poeng på hvert bilde tilbake til sekretæren, som i sin tur legger alt inn på et
excel ark som blir tatt med til møtet.
- Monika skal på neste møte (den 9.mai) gå igjennom hvilke kriterier
vi skal se etter for å bedømme et bilde. Hun skal lage et forsalg til mal som
man skal ha i bokhodet under avstemningen av bildene og som skal brukes når vi
muntlig vurderer hvert bilde på møtet.
- Det er kun de som deltar med eget bilde i konkurransen som får være
med på å stemme. Deltakerne MÅ også stemme - for at det skal bli rettferdig.
- Alle bilder skal vurderes fortløpende og raskt, og vinneren skal
annonseres etter vurderingen.
Altså..alle bilder sendes inn til meg søndagen før møte til kl 2100.
Alle som sender inn bilder SKAL stemme!!! Nå er det slutt på å ta med seg stemmeseddel til møtekvelden...DEN SKAL SENDES TIL EVY KAVLI. Hun vil da ta alt inn i Excel.. Dette vil spare oss for tid.
Vi vil gå gjennom alle bilder så noter dere det dere konstruktive kommentarer. Til slutt vil vinneren bli annonsert!
Så husk send inn vårbilde til meg innen søndag kl 2100
Der vil email adr til Evy stå...
Monika
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar